Ścieżka:

Kolejna odsłona kampanii reklamowej Grupy Aegon

11 lutego 2010

15 lutego 2010 r. rozpoczyna się kolejny etap kampanii wizerunkowej Grupy Aegon w Polsce pod hasłem „Przejrzyste Zasady”.

15 lutego 2010 r. rozpoczyna się kolejny etap kampanii wizerunkowej Grupy Aegon  w Polsce, pod hasłem „Przejrzyste Zasady”. Kampania potrwa 3 tygodnie i obejmie główne stacje telewizyjne. Nowy film pt. „Próba” to kontynuacja  spotu „Reżyser” zaprezentowanego w grudniu 2009 roku. 

Celem obecnej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Aegon w Polsce. 

 Poprzednia kampania Aegon cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród internautów. W konkursie na „Reklamę Roku” za najlepszy spot 2009 r. użytkownicy portalu www.mediamikser.pl uznali film pt. „Reżyser”, promujący Aegon OFE.

Film "Próba", wyprodukowany przez studio M5,  powstał  we współpracy z  agencją reklamową Drimtimtim.  Za planowanie i zakup mediów  odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.