Ścieżka:

Aegon promuje swoją ofertę

13 lutego 2017

Aegon rusza z kolejną kampanią reklamową. Ma ona wspierać nowe pozycjonowanie Aegon na rynku ubezpieczeniowym i budować rozpoznawalność marki w Polsce.

W spocie reklamowym zobaczymy żartobliwą historię pewnego małżeństwa zainspirowaną prawdziwym życiem. Seria pytań, którymi bombarduje męża bohaterka spotu, odnosi się do prawdziwych, życiowych sytuacji i pojawiających się w związku z nimi obaw. Odpowiedzią na te obawy są ubezpieczenia oferowane przez Aegon. W kampanii wystąpiła para aktorska Olga Borys i Wojciech Majchrzak. Działania obejmują komunikację w telewizji oraz kampanię internetową.

– Pokazując w kampanii różne życiowe sytuacje, z którymi każdy może się zetknąć, chcemy pokazać, że Aegon oferuje kompleksowe rozwiązania ubezpieczeniowe, pozwalające zarówno chronić swój majątek jak i zabezpieczyć finansową przyszłość – mówi Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce w Aegon Polska.

Kampania potrwa do połowy kwietnia i będzie promować cztery główne produkty ubezpieczeniowe oferowane przez Aegon: ubezpieczenia życiowe, wypadkowe, edukacyjne polisy posagowe oraz ubezpieczenia mieszkaniowe, które od niedawna można kupić także przez internet.