Ścieżka:

Ważne informacje dotyczące obsługi Klienta

12 marca 2020

Informujemy, że w związku z zaleceniami dotyczącymi zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 oraz w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa Klientów w naszych Biurach Obsługi i Oddziałach na terenie całego kraju, do 27 marca 2020 r. włącznie.

Jednocześnie informujemy, że czas oczekiwania na połączenie z naszym konsultantami może uleć wydłużeniu. Za ewentualne niedogodności przepraszamy.

Możliwe jest składanie dyspozycji poprzez aplikacje internetowe lub drogą pocztową w sytuacji, w której przepisy prawa pozwalają na weryfikację tożsamości na podstawie skanu dowodu osobistego lub paszportu.

Więcej informacji dostępnych jest na naszej stronie www.aegon.pl, odpowiednio dla:

Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

Infolinia: 801 300 900 lub +48 22 592 10 00 (dla telefonów z zagranicy)
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00. Koszt połączenia z infolinią wg stawek operatora.

e-mail: kontakt@aegon.pl

Adres korespondencyjny:
Centrum Operacyjne
ul. Katowicka 47
41-500 Chorzów

 

Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.

Infolinia: 801 218 218 lub +48 22 640 48 48 (dla telefonów z zagranicy)
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Koszt połączenia z infolinią wg stawek operatora.

Adres korespondencyjny:
ul. Wołoska 5
02-675 Warszawa

Aegon Ubezpieczenia Majątkowe 
(AEGON Magyarország Általános Biztosító Spółka Akcyjna Oddział w Polsce)

Infolinia: 801 300 900 lub +48 22 592 10 00 (dla telefonów z zagranicy)
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00. Koszt połączenia z infolinią wg stawek operatora.

email: kontakt@aegon.pl

Adres korespondencyjny:
Centrum Operacyjne
ul. Katowicka 47 (wjazd od ul. Młodzieżowej)
41-500 Chorzów