Ścieżka:

Wznawianie bezpośredniej obsługi Klienta od 22 lipca 2020 r.

17 lipca 2020

Szanowni Państwo,

od 22 lipca 2020 roku wznawiamy bezpośrednią obsługę Klienta w naszych biurach w Chorzowie przy ul. Katowickiej 47 oraz Warszawie przy ul. Wołoskiej 5.

Najważniejsze jest nasze wspólne bezpieczeństwo, dlatego bezpośrednia obsługa będzie odbywać się na następujących zasadach:
• zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 14:00,
• w pokoju obsługi bezpośredniej może przebywać maksymalnie jeden Klient,
• kolejne osoby, które czekają na obsługę, muszą zachować dystans co najmniej 2 m i będą zapraszane do pokoju przez pracownika,
• konieczne jest zakrycie ust i nosa maseczką,
• przed wejściem do biura poprosimy o dezynfekcję rąk udostępnionymi preparatami,
• jeśli będzie to konieczne, możemy poprosić o chwilowe odsłonięcie twarzy, tak byśmy mogli ją porównać ze zdjęciem na dokumencie tożsamości.
Pokoje, w których się spotykamy i wszystkie sprzęty, regularnie dezynfekujemy środkami do tego przeznaczonymi.

Większość spraw związanych z ubezpieczeniem na życie obsługujemy obecnie zdalnie, dlatego zachęcamy do kontaktu z naszym Centrum Relacji z Klientami pod numerem telefonu 801 300 900 i 32 786 42 00 albo za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontakt@aegon.pl

Natomiast klientów Aegon OFE prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 801 218 218 bądź elektronicznie na ofe@aegon.pl