Ścieżka:

Komunikat dla Klientów Aegon TUnŻ S.A.

2 lipca 2020

Szanowni Klienci,

Podobnie jak w wielu firmach, w sytuacji zagrożenia epidemicznego, stanęliśmy przed wyzwaniem zapewnienia ciągłości obsługi bez narażania zdrowia naszych Klientów i Pracowników.

Dlatego, w trosce o wspólne zdrowie:

  • Do 17 lipca nie będziemy prowadzić bezpośredniej obsługi w naszych Biurach Obsługi Klienta i oddziałach regionalnych. Sprawy związane z obsługą umów ubezpieczenia mogą Państwo załatwić telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem aplikacji internetowej Twój Rachunek.
  • Nasi Przedstawiciele są do Państwa dyspozycji telefonicznie lub poprzez komunikatory internetowe. Zachęcamy również do kontaktu z nami przez infolinię pod numerem:801 300 900 lub +48 22 592 10 00 (dla telefonów z zagranicy) oraz drogą mailową wysyłając wiadomość na e-mail: kontakt@aegon.pl

Zapewniamy, że naszym priorytetem jest sprawna obsługa Klientów. Uprościliśmy wiele procesów i przechodzimy na obsługą zdalną. Przypominamy, że nasze ubezpieczenie może stanowić realną pomoc w tym trudnym czasie. W przypadku zdarzenia objętego ubezpieczeniem, zgodnie z ogólnymi warunkami ubezpieczenia, również zachorowania wywołanego wirusem SARS-CoV-2 – nasi Klienci otrzymają wypłatę świadczenia, np. w związku z pobytem w szpitalu. Ponadto, jeśli w ramach polisy posiadają Państwo pakiety assistance, mogą liczyć na dodatkowe wsparcie naszych Partnerów, w tym prediagnostykę telefoniczną.

Liczymy na Państwa zrozumienie.
Z poważaniem,

Marc van der Ploeg
Prezes Zarządu Aegon