Drugi etap kampanii wizerunkowej Grupy Aegon w Polsce

1 czerwca 2008 r. rusza drugi etap kampanii reklamowej marki Aegon pt. „Aegon się nie reklamuje”. Potrwa on do 15 czerwca.

W ciągu dwóch tygodni widzowie głównych kanałów zobaczą trzy filmy, w tym dwa premierowe. Stanowią one ciąg dalszy serialu zapoczątkowanego w marcu 2008 r. podczas pierwszego etapu promocji. Spuentowanie kampanii nastąpi oczywiście w jej drugim tygodniu, podczas emisji ostatniego odcinka serii.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Aegon w Polsce i ukazanie firmy jako specjalizującej się w programach inwestycyjnych i funduszach emerytalnych.

Ze strony Grupy Aegon za kampanię, przygotowaną  we współpracy z  agencją reklamową Drimmtimm, odpowiedzialni są: Dariusz Salata (Członek Zarządu) oraz Hubert Kostrzyński (Kierownik Działu Marketingu). Za planowanie i zakup mediów  odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

Aegon koncentruje się na dwóch segmentach rynku finansowego. Aegon  TU na Życie S.A. specjalizuje się  tworzeniem i zarządzaniem długoterminowymi programami inwestycyjno-oszczędnościowymi w formie polis na życie. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. zarządza Aegon Otwartym Funduszem Emerytalnym, działającym w ramach kapitałowej części systemu ubezpieczeń społecznych.

Obecnie Grupa Aegon w Polsce ma ok. 450.000 Klientów.