Kampania reklamowa Aegon

1 marca 2008 r. rusza pierwsza kampania reklamowa marki Aegon. Będzie prowadzona w telewizji oraz Internecie. W związku z tym uruchomiliśmy też nową, korporacyjną stronę internetową www.Aegon.pl.

1 marca 2008 r. rusza pierwsza kampania wizerunkowa marki Aegon w Polsce. Jej główne hasło brzmi

 „Aegon się nie reklamuje, sprawdź dlaczego nie musi”.

„Kampanię telewizyjna postanowiliśmy zbudować odwołując się do poczucia humoru widzów, którzy, w naszej opinii, są już znudzeni powagą bijącą ze spotów reklamowych wielu instytucji finansowych” – powiedział Dariusz Salata, Członek Zarządu Aegon TU na Życie S.A. – „W finansach przecież też pracują ludzie, którzy potrafią się śmiać.”

Kampania telewizyjna będzie prowadzona w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN 24, Discovery), w których będzie można obejrzeć reklamy układające się w serial. Kampania telewizyjna (oraz nowa wizualizacja materiałów drukowanych) została przygotowana we współpracy z  agencją reklamową Drimtimtim, a zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

Kampania telewizyjna zostanie wsparta działaniami w Internecie. Działania w Internecie przygotowała firma Point of View. Wizerunek nowej strony internetowej www.Aegon.pl  opracowała firma  e-point.