Co powinieneś przygotować zanim zaczniesz wypełniać wniosek o wypłatę świadczenia?
Zanim zaczniesz wypełniać wniosek przygotuj sobie:
– numer polisy,
– numer konta bankowego,
– dokument tożsamości,
– dokumenty związane ze zdarzeniem.
Jak zgłosić zdarzenie ubezpieczeniowe?
Możesz to także zrobić:
- mailowo na adres swiadczenia@aegon.pl
- telefonicznie dzwoniąc na numer 801 300 900
- lub przesyłając dokumenty na adres:
Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Al. Jerozolimskie 162 A, 02-342 Warszawa
Jakie dokumenty są wymagane?
W zależności od zdarzenia wypełniasz i przesyłasz odpowiedni wniosek:
ZDARZENIE ZWIĄZANE Z ZACHOROWANIEM | |
W procesie rozpatrywania roszczenia potrzebna jest dodatkowa dokumentacja, m.in.:
|
ŚMIERĆ UBEZPIECZONEGO | |
W procesie rozpatrywania roszczenia potrzebna jest dodatkowa dokumentacja, m.in.:
|
DOŻYCIE UBEZPIECZONEGO DO KOŃCA OKRESU UBEZPIECZENIA | |
W procesie rozpatrywania roszczenia potrzebna jest dodatkowa dokumentacja, m.in.:
|
Jeśli wymagana dokumentacja będzie niekompletna poinformujemy cię o tym listownie lub mailowo, jeśli wyrazisz na to zgodę.
Pamiętaj, że wszystkie dokumenty obcojęzyczne powinny być przesłane wraz z ich przysięgłym tłumaczeniem na język polski.
Jak przebiega realizacja świadczenia?
Chcemy, abyś jak najszybciej mógł otrzymać wypłatę świadczenia. Czasami jednak, mimo Twoich i naszych starań, może zdarzyć się, że analiza Twojej sprawy wymaga więcej czasu. Jeśli podjęcie decyzji nie jest możliwe w terminie 30 dni, to wypłata realizowana jest w ciągu 14 dni, od otrzymania przez nas ostatniego, wymaganego dokumentu.
Jeżeli decyzja o wypłacie świadczenia będzie pozytywna, pieniądze wpłacimy na konto bankowe, którego numer podany jest we wniosku. W innym przypadku otrzymasz od nas korespondencję z uzasadnieniem naszej decyzji.
Jesteśmy tu dla Ciebie
Potrzebujesz więcej informacji na temat produktów i usług Aegon? Masz problem i potrzebujesz pomocy?